Monday 21 March 2016

Bento #13 - - - Nasi Bola + Buttermilk Chicken

Assalamualaikum....

Apa khabar semuanya.... Harap2 semua sihat la kan... Semoga semuanya terus beristiqamah dalam menyediakan bekal tuk anak2 ke sekolah.. Insyaallah... Amin...



Sebenarnya berbento ni xsusah mana pon.. cuma perlu perancangan je pukul berapa nak bangun tuk siapkan.. Tapi bagi saya asalkan untuk keluarga saya insyaallah saya akan cuba untuk laksanakan sebaik mungkin. Semoga saya pon terus diberi kekuatan dalam memberikan yang terbaik buat suami dan anak2... amin...



Kali ni saya bekalkan anak dengan nai putih dan ayam butter milk... Tuk resepi ayam uolls blh tgok tang ni. Cuma tuk anak2 aida tak letakkan la banyak cili padi takut kang pedas pula dah sakit perut pula kan hehehehe... Ikut kesesuaian la cam na sebabnya anak i memang xmakan pedas.


Aida bekalkan juga dorang dengan buah anggur sebagai pencuci mulut. simple je kan mommies.. Selamat mencuba....

No comments:

Post a Comment